School of Storytelling
Serie #1
7 merkverhalen die jou gaan inspireren.
Zonder gêne – even gluren bij de buren!
Case study #1
100% Slaafvrije Chocolade
Iedereen in Nederland kent Tony’s Chocolonely. Leer hier wat dit merk zo inspirerend maakt en waarom ze zo’n grote impact op de wereld hebben.
Case study #2
Het leven, Multi-planetair
Er zijn weinig bedrijven ter wereld met een visie zo groot als deze. Dit uitdagende merkverhaal zorgt voor een stroomversnelling in deze ongrijpbare (en kostbare) branche.
Case study #3
Red iets lekkers!
Elke dag gooien we ontzettend veel lekkere dingen in de afvalbak. Zonde. Too good to go steekt daar een stokje voor. Leer hoe dit merk met haar aanstekelijke missie anderen inspireert om goed te doen.
Case study #4
Heerlijk eten - Minder dierenleed
Je hoeft niet groot te zijn om een grote visie te hebben.. Ook bij dit merk staat een persoonlijke drive centraal en vormt nog elke dag visie van een commercieel succes.
Case study #5
Alles voor een glimlach ;-).
De obsessieve focus op klanttevredenheid zorgt voor een enorme glimlach. Zowel bij de klant, de medewerker als de portomonnee. Bekijk hier wat Coolblue anders maakt.
Case study #6
Clean water - changes everything.
Waarom staat een NGO altijd 1-0 voor op commerciële partijen? En waarom moet je daar niets van aantrekken? Leer dat in deze analyse van deze non-profit, met een extreem mooi merkverhaal.
Case study #7
Become UnScared
Hoe vaak verlaat jij je comfort zone en kijk jij je eigen angst met beiden ogen aan? Deze sportschool doet alles anders en maakt korte metten met comfort.
Story Sprint is onderdeel van de Creators Club
School of Storytelling
FAQ’s
Voorwaarden
Privacy
© Story Sprint 2017-2020. Trademarks zijn eigendom van de respectievelijke eigenaren.