Het leven, multi-planetair.

Over één ding zijn we het allemaal eens. Deze organisatie maakt enorm veel los.
Deze organisatie heeft misschien wel de meeste ambitieuze visie van onze wereld.
En we kunnen ontzettend veel leren van hoe ze dit hebben neergezet.

 

You want to wake up in the morning and think the future is going to be great – and that’s what being a spacefaring civilization is all about.

 

It’s about believing in the future and thinking that the future will be better than the past. And I can’t think of anything more exciting than going out there and being among the stars.”

– Elon Musk, CEO 

 

Een beetje theorie 

 

Er zijn verschillende redenen waarom mensen een onderneming oprichten. Space X is een goed voorbeeld van een merk dat is geboren uit een ondernemersdrive. Musk is dit niet begonnen om geld te verdienen. Hij is dit niet begonnen voor de ‘work-life balance’ en hij is dit zeker niet begonnen omdat het hij een commerciële kans zag.

 

Space X is geboren uit een enorme drive om de wereld te willen veranderen. Een geloof in dat deze visie zo belangrijk is, dat de onderneming wel gestart moest worden.

 

Space X

Dit merk is geboren uit noodzaak. 

Welke?

Elon Musk is verslaafd aan grote uitdagingen en heeft een enorme drive waar hij die ook aan kan gaan. Space X is geboren uit het idee dat de aarde vergankelijk is. Hij ziet dat de volgende stap in de evolutie van ‘leven’ verder gaat dan deze planeet. 

Omdat vele organisaties in deze sector politiek of economische gedreven zijn, is hij het gewoon maar gaan doen met de eerste uitdagende missie om leven op onze buurplaneet te krijgen.   

The story of Space X

Ooit begon het leven als cellen in de zee. Het verspreidde zich over de aarde en toen kwam er een moment dat het aan land ging. Het
ontwikkelde een bewustzijn en na miljoenen jaren te hebben ontwikkeld, zijn we waar we vandaag de dag zijn.

We realiseren ons zelden hoe zeldzaam en waardevol het leven eigenlijk niet is.

Net als alles in het leven komt er een onvermijdelijk moment dat deze wereld ophoudt met bestaan. Alles wat we kennen zal dan ophouden.
We kunnen ons dat laten overkomen, of we kunnen er wat aan doen.

De eerste stap om het leven te redden kunnen we niet vroeg genoeg zetten. Daarom beginnen wij met onze uitdagende missie naar Mars.

Één plant in een kas op mars. 
Space X is coming.

Oké, alles op een rijtje

Visie

Het leven, multiplanetair

De missie

Onze eerste cargo missie naar Mars in 2022.

Drive

Het leven is letterlijk het meest kostbare bezit wat we kennen. Er komt een moment dat de aarde ophoudt met bestaan. Wanneer weten we niet. Alles wat we kennen zal dan ophouden. We kunnen ons dat laten overkomen, of we kunnen er wat aan doen..

Bekijk de merkverhalen van andere inspirerende merken

Bekijk onze case study’s

Boordevol inspiratie over Brand Storytelling – direct in jouw inbox.

 

Meld je aan voor de Creators Update en ontvang inspirerende merkverhalen, de latest & greatest binnen storytelling én praktische tips die helpen bij het creëeren van waardevolle content.

*Incl. the occassional GIF.

Story Sprint is onderdeel van de Creators Club

School of Storytelling

FAQ’s

Voorwaarden

Privacy

© Story Sprint 2019. Brands & Trademarks zijn eigendom van haar respectievelijke eigenaar.